reklama

Myjava

V niekoľkých mojich posledných článkoch nájdete prevažne fotky z Prahy a okolia a na moje rodné mesto - Myjavu - som akosi pozabudol. Tak som sa to týmto článkom venovaným práve Myjave (a trošku okoliu) pokúsil napraviť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Na začiatok ešte uvediem, že som sem dal aj fotky vo väčšom rozlíšení ktoré sa otvoria po kliknutí na zmenšeninu. Kliknutím na otvorený väčší obrázok sa tento zase zavrie. Zväčšeniny sú uložené ako progressive JPG čo znamená že sa nezobrazujú zhora nadol v plnej kvalite, ale po vrstvách, ktoré sa načítavaním zjemňujú. Toľko k úvodu, teraz nasledujú fotky:

Myjava tak ako ju vidím so svojho okna v izbe (nie je to spojené dokonale ale fotil som to iba z ruky, nerozkladal som statív):

Obrázok blogu



Toto je trochu priblížené, sú to tie paneláky z pozadia predchádzajúceho snímku, zaliate zapadajúcim Slnkom:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



A toto je detail kostolnej veže...

Obrázok blogu



...ktorá vrhala takýto tieň na panelák vzadu:

Obrázok blogu



Takto vyzerá (zatiaľ) nedorobený hotel (je vidieť aj na prvej panoráme z okna) keď sa zobrazí cez kvapky vody:

Obrázok blogu



A trochu dávnejšie sa mi podarila zachytiť takáto dvojfarebná obloha nad Myjavou:

Obrázok blogu



Takto to vyzerá keď je u nás jarmok (trochu nakrivo :-) ):

Obrázok blogu



A na záver ešte snímok blesku z okna (asi najlepší aký sa mi kedy podaril :-) ale blesky fotím aj tak rád):

Obrázok blogu



A teraz ešte tri snímky okolia, zo začiatku Bielych Karpát (tie farebné prechody sú spôsobené odlišným časom expozície jednotlivých snímkov):

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Jaroslav Skalický

Jaroslav Skalický

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rodák z Myjavy, momentálne žijúci v Prahe. Zoznam autorových rubrík:  FotovýletyTipy a návodySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu