reklama

Praha v noci

Fotenie v noci má určite svoje čaro. Ja som tomuto čaru podľahol a chcem sa podeliť o niekoľko snímkov nočnej Prahy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Následujúcich päť snímkov je vyfotených zo Železničného mostu (nachádza sa kúsok od Vyšehradu). Tento most patrí medzi moje obľúbené miesta nielen na fotenie ale napríklad aj na prechádzku. Častokrát sa mi stalo, že keď som išiel niekam do mesta tak nakoniec som skončil na tomto moste. Mám totiž aj rád keď po ňom prechádzajú vlaky, ako sa ten niekoľko sto tonový kolos rúti vedľa mňa až sa celá konštrukcia mostu chveje.. ale to som trochu odbočil.

Pohľad na Vyšehrad

Obrázok blogu




Pohľad na Hradčany a Palackého most

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu




Pohľad na Rašínovo nábřeží

Obrázok blogu




Pohľad na vyšehradskú skalu

Obrázok blogu




Pohľad na Horejší nábřeží

Obrázok blogu





Tento snímok je fotený približne z miest ktoré zaberá snímok vyššie, teda z Horejšího nábřeží. Je to pohľad na Palackého most. Bol vyfotený v skorších hodinách ako snímky hore čo je vidieť aj na inej farbe oblohy. Inak ešte musím podotknúť, že kompozícia nie je úplne ideálna, most je príliš hore a dole sú rušivé prvky ale to je spôsobené tým že v tej dobe som ešte nemal statív a musel som sa spoliehať na rôzne zábradlia. Vlastne aj to je jeden z dôvodov prečo mám tak rád Železničný most spomínaný vyššie – je tam vhodné zábradlie na položenie fotoaparátu.

Palackého most

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu





A nakoniec ak je niekto unavený z pozerania fotiek, nech sa páči – usaďte sa prosím...

Obrázok blogu




-------------------------------------------------------------
13.3.2008 9:00 - Na rady diskutujúcich a po mojom uvážení že 2MB fotky sú ozaj zbytočne veľké som snímky zmenšil na rozlíšenie 1280x1024

Jaroslav Skalický

Jaroslav Skalický

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rodák z Myjavy, momentálne žijúci v Prahe. Zoznam autorových rubrík:  FotovýletyTipy a návodySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu